joi, 3 mai 2007

Ninja pentru mari si pentru mici

Bunul meu prieten Alin Andrei mi-a dat o tema:Testoasele Ninja. Si-a iesit un super eveniment. 70 de copilasi printre care si prietenii mei de la Scoala Europeana , s-au intilnit cu testoasele in Buftea pe platourile de filmare ale Mediapro-ului. Am fost impreuna in studiouri, la repetitii, la Dansez pentru Tine, am mincat pizza, pe care ne-au adus-o evident tot testoasele si-am vazut impreuna filmul la Mall. Super zi, super intilnire. Testoasele sunt inca in Bucuresti. in cinematografe. Si-apar unde nici cu gindul nu gindesti si cind te astepti mai putin. Uita-te bine in jurul tau. Iar daca ai probleme, cheama-le. Vin la necaz si vin mai ales la bucurie- de ziua ta sau a unui prieten caruia vrei sa-i faci o surpriza. Primul eveniment Zurlilandia- Mediapro = SUCCES

Niciun comentariu: